Τροφές για ενυδάτωση και αδυνάτισμα

5 Τροφές Που Βοηθούν Στην Ενυδάτωση Του Σώματος Και Το Αδυνάτισμα

Μοιραστείτε:

Όλοι προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να κρατήσουμε το δέρμα μας πιο νεανικό, πιο εύπλαστο και λαμπερό. Μπορείτε να δοκιμάσετε χημικές ουσίες, ενέσεις και κρέμες, αλλά πριν περάσετε από το ιατρείο ή το spa και ξοδέψετε το ενοίκιο του μήνα προσπαθώντας να αποκτήσετε μια νεανική λαμπερή εμφάνιση, ελέγξτε πρώτα το ψυγείο σας.

Η ενυδάτωση του δέρματος ξεκινάει από μέσα προς τα έξω.

Η σωστή ενυδάτωση αποτρέπει τα ορατά σημάδια της γήρανσης, μειώνει την ξηρότητα του δέρματος, τους μεγάλους πόρους και τις λεπτές γραμμές / ρυτίδες. Ανεξάρτητα από το πόσο ξοδεύετε στην κρέμα του προσώπου σας, το δέρμα σας θα εξακολουθεί να είναι ξηρό, αν εσωτερικά ο οργανισμός σας είναι επίσης ξηρός όσο η έρημος της Σαχάρας. Το φαγητό περιέχει νερό και τρώγοντας, λαμβάνετε αρκετή ποσότητα ώστε να ενυδατώνετε το σώμα σας.

Πριν κάνετε μεγάλες αναζητήσεις για ιδανικές λύσεις αδυνατίσματος ή βελτίωσης της υγείας, μείνετε λίγο μαζί μας και συνεχίστε να διαβάζετε. Η ευεξία είναι μια τέχνη, που αν την μάθετε, θα βελτιώστε την ζωή σας σε μεγάλο βαθμό μέσα σε ελάχιστον χρονικό διάστημα.

Ακολουθεί μια λίστα με 5 σούπερ ενυδατικά τρόφιμα που περιέχουν τουλάχιστον 90% νερό στη σύστασή τους.

Αγγούρι

Περιεκτικότητα σε νερό: 96,7%

Το αγγούρι έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό από κάθε άλλο στέρεο φαγητό. Προσθέστε αυτό το καλοκαιρινό φαγητό σε μια σαλάτα ή απλά κόψτε το και αλατοπιπερίστε για ένα εύκολο και δροσερό σνακ.

Μαρούλι Άισμπεργκ

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,6%

Παρόλο που έχει χαμηλή διατροφική αξία, έχει το υψηλότερο περιεχόμενο νερού από τους άλλους φυλλώδεις φίλους του. Χρησιμοποιήστε αυτό το μαρούλι, ως αντικατάσταση του ψωμιού για σάντουιτς. Όχι μόνο θα κόβετε υδατάνθρακες, θα σβήσετε επίσης και τη δίψα του δέρματός σας.

Σέλινο

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,4%

Με μόνο 16 θερμίδες ανά 100γρ. το σέλινο είναι ένα μεγάλο σνακ για όσους παρακολουθούν το βάρος τους. Είναι γεμάτο όχι μόνο με νερό αλλά και με φυτικές ίνες, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Τρώτε συχνά σέλινο και θα αισθανθείτε χορτάτοι και πιο ενυδατωμένοι.

Ραπανάκια

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,3%

Αυτές οι όμορφες ρίζες δεν παρέχουν μόνο νερό, περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά. Προσθέστε αυτά τα μικρά χρωματιστά θαύματα στη διατροφή σας και τα οφέλη σας θα είναι τεράστια.

Ντομάτες

Περιεκτικότητα σε νερό: 94,5%

Οι ντομάτες είναι βασική τροφή το καλοκαίρι. Γεμάτες με βιταμίνη C και νερό, θα σας κρατούν υγιείς και ενυδατωμένους. Προσθέστε τες στη διατροφή σας και θα έχετε ένα υγιεινό και ενυδατωμένο καλοκαίρι.

Δώστε σε αυτά τα τρόφιμα που είναι γεμάτα με νερό προτεραιότητα και δείτε το δέρμα σας να γίνετε πιο εύπλαστο, ομαλό και λαμπερό. Όπως λέει το ρητό «Είστε αυτό που τρώτε».

→ Διαβάστε επίσης:  Τα 3 Τρόφιμα Που Βλάπτουν Τα Αποτελέσματά Σας Στο Αδυνάτισμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *