Οι Πρωτεΐνες Κατέχουν Ιδιαίτερη Θέση Σε Όλες Τις Δίαιτες

Μοιραστείτε:

Το ανθρώπινο σώμα βρίσκεται σε συνεχή ροή με το περιβάλλον. Τα υλικά και τα μόρια εισέρχονται και εξέρχονται, χυτεύονται στις πολυπλοκότητες της. Αν και το σώμα τους δίνει τη δομή, είναι η πρόσληψη – η διατροφή – που αποφασίζει τη διάστασή του. Για να ελέγξετε τι συμβαίνει σε μια δίαιτα είναι να επιλέξετε τι μένει μέσα. Οι διαιτητικές αποφάσεις αντικατοπτρίζουν την συνειδητοποίηση του μεταβολισμού και των θρεπτικών ουσιών που απαιτούνται για την τροποποίηση του.

Μπορεί να υπάρχουν πολλές διατροφές για κάθε δραστηριότητα και ασθένεια. Ωστόσο, το ένα μακρό-εντάσσει που απαιτείται πάντα, σε σημαντικές ποσότητες ανεξάρτητα από τη φυσιολογική κατάσταση, είναι πρωτεΐνη.

Οι πρωτεΐνες κατέχουν αυτή την ιδιαίτερη θέση σε κάθε δίαιτα για διάφορους λόγους. Συνδέουν το DNA με το υπόλοιπο κύτταρο και διαμορφώνουν όλες τις κυτταρικές λειτουργίες και απαντήσεις. Είναι τα σκαλωσιά του ανθρώπινου σώματος που στρέφουν ένα δισεκατομμύριο κελιά. Οι πρωτεΐνες είναι επίσης οι εργαζόμενοι που ανακατεύονται γύρω από το σώμα, μεταδίδοντας μηνύματα, πραγματοποιώντας επισκευές και πέψη. Το οξυγόνο από τους πνεύμονες και πολλά θρεπτικά συστατικά από το έντερο είναι συσκευασμένα σε πρωτεΐνες και παραδίδονται στον προορισμό τους.

Οι κινητήρες στους μυς και τα αντισώματα στο ανοσοποιητικό σύστημα είναι όλες οι πρωτεΐνες.

Εάν τα γονίδια κωδικοποιούν τη ζωή σε μια έλικα του DNA, τότε οι πρωτεΐνες είναι ζωή στη αποκωδικοποιημένη μορφή τους. Η διαπερατότητα τους καθιστά απαραίτητες και η πρωτεϊνική σύνθεση αποτελεί προτεραιότητα του μεταβολισμού. Προσθέστε σε αυτές τις μυριάδες λειτουργίες το ποσοστό αστρονομικής ανακύκλωσης πρωτεϊνών και η συνεχής σύνθεση πρωτεϊνών γίνεται ζωτικής σημασίας.

Κάθε πρωτεΐνη έχει σύντομη διάρκεια ζωής και σύντομα διασπάται στα συστατικά αμινοξέα της. Απαιτούνται νέες πρωτεΐνες για να πάρουν τη θέση τους. Το ίδιο το δέρμα ανανεώνεται κάθε επτά ημέρες. Στη συνέχεια, υπάρχουν πρωτεΐνες που εξαντλούνται, καταστρέφονται ή αποβάλλονται και πρέπει να παραχθούν ξανά.

Η σύνθεση πρωτεϊνών συνεχίζεται με φρενήρη ρυθμό ακόμη και στους φυσιολογικούς ανθρώπους. Έπειτα, υπάρχουν περίοδοι ταχείας ανάπτυξης, όπως οι αθλητές που γυμνάζονται, οι έφηβοι, οι αναρρωτικοί ασθενείς, τα μωρά, οι έγκυες ή θηλάζουσες μητέρες, όπου η σύνθεση των πρωτεϊνών φτάνει σε υψηλά επίπεδα. Οι πρωτεΐνες διασπώνται και για άλλους λόγους.

Σε περιόδους στρες, ασθένειας ή πείνας, ο οργανισμός δεν μπορεί να βρει αρκετές πηγές ενέργειας.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι πρωτεΐνες διαχωρίζονται στα συστατικά αμινοξέα τους και χρησιμοποιούνται ως καύσιμο. Ως εκ τούτου, σε όλες τις φυσιολογικές καταστάσεις, τα κύτταρα βρίσκονται συνεχώς στη δουλειά, ανακινώντας νέες πρωτεΐνες. Για να διατηρηθεί αυτός ο υποχρεωτικός και έντονος ρυθμός πρωτεϊνικής σύνθεσης, το σώμα χρειάζεται μια ειδική προσφορά αμινοξέων.

Δυστυχώς, σε αντίθεση με τους υδατάνθρακες και τα λίπη που αποθηκεύονται, το ανθρώπινο σώμα δεν έχει καμία ρύθμιση για την αποθήκευση επιπλέον αμινοξέων. Η επίμονη ζήτηση πρωτεϊνών και αμινοξέων πρέπει να ικανοποιείται κάθε μέρα και από τρεις πιθανές πηγές: την κυτταρική παραγωγή, τη διατροφή ή τη διάσπαση άλλων πρωτεϊνών του σώματος. Από αυτές, η κυτταρική παραγωγή θα ήταν πιο βολική.

Αν το κύτταρο μπορούσε να παράγει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, δεν θα υπήρχε κανένας καταναγκασμός να τα παράσχει στη διατροφή. Ωστόσο, υπάρχουν αμινοξέα που απλά δεν μπορούν να παραχθούν στο σώμα. Αυτά τα «απαραίτητα αμινοξέα» πρέπει να προέρχονται από τη διατροφή.

Οι πρωτεΐνες, από τη διατροφή ή τα συμπληρώματα, είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση.

Η παροχή όλων των αμινοξέων μπορεί να εξασφαλιστεί και σε επαρκείς ποσότητες. Ο κυτταρικός μεταβολισμός απαλλάσσεται από την υποχρέωση να παράγει αμινοξέα, εκτός από τη μικρή προσαρμογή στην αλυσίδα εφοδιασμού. Η πρωτεϊνική σύνθεση μπορεί να συνεχιστεί χωρίς διακοπή. Εκτός αν η δίαιτα ικανοποιεί τη διαρκή απαίτηση για αμινοξέα, άλλες, σχετικά αναλώσιμες πρωτεΐνες σώματος αναλύονται για να ικανοποιήσουν την απαίτηση.

Στην πραγματικότητα, μια διατροφική ανεπάρκεια των πρωτεϊνών αναγκάζει το σώμα να τρέφονται με τον εαυτό του.

Η ανάγκη για πρωτεΐνες σε κάθε δίαιτα είναι αναμφισβήτητη. Η μέση αμερικανική διατροφή παρέχει 1,2 g / kg πρωτεΐνης έναντι της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης 0,8 g / kg. Το ερώτημα λοιπόν, είναι αν θα προσθέσουμε συμπληρώματα πρωτεΐνης σε μια υπάρχουσα διατροφή;

Ενώ οι πρωτεΐνες από τα τρόφιμα μπορεί να φαίνονται επαρκείς, δεν υπάρχει λόγος για το αν παρέχονται όλα τα απαραίτητα αμινοξέα και δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε πόσο εύκολα οι πρωτεΐνες αυτές αφομοιώνουν και αφομοιώνονται στο σώμα. Ένα προσεκτικά ελεγμένο συμπλήρωμα πρωτεΐνης όπως το Profect, όταν λαμβάνεται τακτικά, θα εξαλείψει αυτές τις αβεβαιότητες.

Εκτός από την παροχή αμινοξέων για τη σύνθεση πρωτεϊνών, μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες βασίζεται σε Profect έχει και άλλα πλεονεκτήματα. Μελέτες σε δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες έχουν δείξει την ικανότητά τους να προκαλούν απώλεια βάρους. Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες παράγει πρόωρη κορεσμό και μειώνει τη συνολική πρόσληψη ενέργειας.

Η πρωτεϊνική σύνθεση, μια διαδικασία που καταναλώνει ενέργεια, προωθείται.

Η ενέργεια για την αφομοίωση μιας τέτοιας δίαιτας, υπολογιζόμενη ως «Θερμογενής επίδραση της σίτισης», είναι υψηλή. Περισσότερες θερμίδες καίγονται, συνθέτουν περισσότερες πρωτεΐνες και αυξάνεται η άλιπη σωματική μάζα ενώ το σωματικό βάρος μειώνεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

5 − 1 =