Μερικές Σίγουρα Πολύ Καλές Επιλογές Αδυνατίσματος Για Να Ξεκινήσετε

Μοιραστείτε:

Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες εκεί έξω σχετικά με το αδυνάτισμα, και τόσοι πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που θέλουν να χάσουν βάρος. Αυτό το κομμάτι προσφέρει ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν. Είναι ένα σημείο εκκίνησης που μπορεί να βοηθήσει πολλούς ανθρώπους καθώς έχετε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών για να δοκιμάσετε.

Επιλογές Αδυνατίσματος

Συνιστάται το καρδιο να γίνεται το πρωί πριν από το πρωινό για μέγιστη απώλεια βάρους. Κάτι τέτοιο έχει αποδειχθεί ότι καίει 300 τοις εκατό όσο περισσότερες θερμίδες από ότι θα κάνατε εάν κάνατε τις ασκήσεις καρδιο σας οποιαδήποτε άλλη ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε άλλα ποτά με νερό εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Ο χυμός, το τσάι, η σόδα και ο καφές έχουν υψηλές θερμίδες. Το νερό δεν έχει θερμίδες, είναι σχετικά φθηνό και θα σας κάνει να νιώσετε γεμάτοι αφού το πίνετε.

Όταν κάνετε καλά χάνοντας βάρος, πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας ένα βραβείο γι ‘αυτό. Πηγαίνετε στις ταινίες, κάντε ένα μασάζ ή τραβήξτε τον εαυτό σας για ψώνια. Αν ανταμείψετε τον εαυτό σας με αντικείμενα που στηρίζουν τους στόχους σας, μπορείτε να προωθήσετε μια υγιή, αισιόδοξη νοοτροπία και αναμφισβήτητα αποτελέσματα.

Τρώγοντας το πρωινό είναι απαραίτητο εάν θέλετε να χάσετε βάρος και να παραμείνετε κομμένα. Μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά πολλοί άνθρωποι το παραλείπουν να διατηρούν θερμίδες. Αυτό μπορεί να εξοικονομήσει λίγες θερμίδες το πρωί, αλλά μπορεί να σας προκαλέσει σοβαρά πόνε στην πείνα που οδηγούν στο μεσημεριανό γεύμα. Θα μπορούσε να σας κάνει να φάτε το ντόνατ στο γραφείο που δεν χρειάζεστε.

Όταν σκέπτεστε να τρώτε υγιεινά, πρέπει να προσπαθήσετε να μην πέσετε θύμα της σύγχρονης δίαιτας. Η υγεία σας θα μπορούσε να διατρέξει σοβαρό κίνδυνο αν ακολουθήσετε μια εξαιρετική διατροφή που υποδηλώνει περιορισμό της διατροφικής σας πρόσληψης. Αυτές οι πανταχού παρούσες δίαιτες απολαμβάνουν βραχυπρόθεσμη δημοτικότητα, αλλά εξασθενίζουν εξίσου γρήγορα όπως εμφανίζονται. Τα βραχυπρόθεσμα οφέλη για μια διατροφή μανίας είναι βέβαιο ότι θα εξασθενίσουν επειδή δεν είναι υγιή για μια μακροπρόθεσμη αλλαγή της διατροφής.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει το άγχος σας υπό έλεγχο, ώστε να αποφύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους. Εάν αισθάνεστε ανήσυχοι ή αναστατωμένοι, είναι πιο πιθανό να κρεμάσετε το λίπος και τις θερμίδες. Μπορεί να γνωρίζετε ότι το στρες σας είναι προσωρινό ή σχεδόν ένα έργο στο οποίο εργάζεστε, αλλά το σώμα σας πιστεύει ότι αγωνίζεστε από ένα άγριο ζώο και πρέπει να τρέχετε. Μειώστε το άγχος στη ζωή σας για να παραμείνετε ήρεμοι και να βοηθήσετε το σώμα σας να λειτουργήσει αποτελεσματικά.

Πολλές νέες δίαιτες περιλαμβάνουν πλήρη εξάλειψη των υδατανθράκων από τη διατροφή σας για να χάσετε βάρος. Αυτή είναι μια τρομακτική ιδέα, από άποψη διατροφής. Οι υδατάνθρακες χρειάζονται για την καλή λειτουργία, ειδικά για τους αθλητές. Σας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια για να ταιριάζει, οπότε μην τα παρατάτε εξ ολοκλήρου.

Εάν εργάζεστε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, θα πρέπει να προσπαθήσετε να ζυγίζετε τον εαυτό σας κάθε εβδομάδα. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταγράψετε την πρόοδό σας και να δείτε τι συνεργάζεται με το σχέδιό σας. Κρατήστε ένα ημερολόγιο απώλειας βάρους για να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας. Τα άτομα που παρακολουθούν την απώλεια βάρους τους είναι πιθανότερο να είναι επιτυχημένα.

Έτσι, τι λειτουργεί καλύτερα για τους άλλους, μπορεί να μην είναι η σωστή μέθοδος για εσάς. Βρείτε τι δουλεύει για εσάς, κολλήστε και ασκηθείτε καθημερινά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × two =